خصوصیات کلینیک پرندگان

خصوصیات کلنیک پرندگان

اطلاع از خصوصیات کلینیک پرندگان شما را برای انتخاب کلینیک مناسب پت راهنمای مناسبی است. در ادامه به موضوعاتی چون دستگاه نبو لایزر، انواع خدمات کلینیک پرنده زینتی، امکانات کلینیک دامپزشکی پرندگان خانگی، نیروی متخصص در درمان پرندگان، برخورداری از لوازم پزشکی مربوطه جهت درمان پرندگان و انواع خدمات نظافتی می‌پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خصوصیات کلینیک پرندگان به سایت کلینیک لبخند حیوانات مراجعه فرمایید.

مشخصات کلینیک پرندگان

پرندگان از مهمترین حیوانات پیرامون ما هستند، که به صورت زینتی و غیر زینتی می‌توان مشاهده کرد. پرندگان نسبت به دیگر حیوانات از حساسیت بیشتری برخوردار می‌باشند، بنابراین درمان آنها از حساسیت بالایی برخوردار می‌باشد.

صاحبان پرندگان به دنبال دامپزشک و کلینیک تخصصی می‌باشند. دارو رسانی در حجم و زمان مناسب به پرنده بیمار از جمله مهم‌ترین مراحل درمان و رسیدگی به پرندگان است. با پیشرفت علم و تکنولوژی درمان بیماری و دارو سازی به پرنده بیمار تسریع یافته و با حداقل استرس و آسیب فراهم می‌شود.

در کلینیک پرندگان که زیر نظر متخصصین اداره می‌شود. تمامی امور تشخیصی، درمان و ویزیت، واکسیناسیون، کوتاهی نوک، ناخن و پر و درمان های مربوط به پرندگان ارائه می‌شود. همچنین در کلینیک پرندگان ارائه برنامه غذایی و جیره نویسی اختصاصی پرندگان و انجام کلیه آزمایشات مربوط به پرندگان جهت تشخیص بیماری و تعیین جنسیت در کلینیک پرندگان انجام می‌شود. مطالعه مطلب بهترین غذای پرنده می‌تواند برای شما راهگشا باشد. همینطور برای بچه پرندگان مقاله سرلاک پرنده چیست؟ مفید است.

دستگاه نبو لایزر

از جمله امکانات و پارامترهای کلینیک تخصصی پرندگان ارائه دستگاه نبولایزر، دارورسانی از طریق سیستم تنفسی با قابلیت کنترل غلظت داروی خروجی و زمان استفاده از آن می‌باشد.

دستگاه نبو لایزر را با دستگاه بخور همسان می‌پندارندريال در حالی دستگاه نبولایزرکریستالهای داخل دستگاه که به صورت مایع است، را با استفاده از امواج اولترا سوند (فراصوت) را به بخار و پودر تبدیل می‌کند. تا به راحتی وارد بدن پرنده شده و دارورسانی انجام شود.

انواع خدمات کلینیک پرندگان

دامپزشک پرندگان در کلینیک لبخند درمان بیماری پرندگانی شامل: کاسکو، عروس هلندی، طوطی ملنگو، بلبل خرمایی، مرغ مینا، انواع فنچ، طوطی ماکائو طوطی سانان و همچنین پرندگان صنعتی شامل شتر مرغ، بوقلمون، بلدرچین و درمان پرندگان شکاری از قبیل جغد، عقاب، شاهین و سایر پرندگان انجام می‌شود.

  • درمان انواع شکستگی در پرندگان مثل شکستگی بال کاسکو و عروس هلندی طوطی و سایر پرندگان
  • خدمات بهداشتی پرندگان شامل اصلاح منقار ،بال،کوتاه کردن ناخن
  • کاشت میکروچیپ پرندگان
  • جراحی تخصصی طیور
  • اخذ آزمایش مدفوع پرندگان
  • سونوگرافی پرندگان
  • صدور شناسنامه برای پرندگان
  • انجام آزمایش ضد انگل برای پرنده
  • واکسن کاسکو، عروس هلندی، مرغ و خروس و سایر پرندگان

شناخت بعضی از بیماری ها چون ایدز پرندگان، مدفوع آبکی پرندگان، پر کنی در پرندگان و عدم تعادل در پرندکان زینتی و خانگی می‌تواند در نگهداری انواع پرنده ما را کمک کند. و این موضوع باعث افزایش کیفیت و بالارفتن عمر پرنده شما خواهد شد.

امکانات کلینیک دامپزشکی پرندگان

دارو های مخصوص پرندگان: دارو های که برای درمان پرندگان به کار گرفته می‌شود به طور کلی با سایرحیوانات تفاوت می‌کند. و به همین علت نیز بسیار اهمیت دارد که کلینیک دامپزشکی پرندگان که به آن مراجعه می‌کنید. از انواع دارو های درمانی مخصوص حیوانات برخوردار باشد.

نیروی متخصص در درمان پرندگان

اندام‌های داخلی پرندگان تفاوت‌های اساسی با سایر حیوانات دارد و همین نیز اهمیت مراجعه به دامپزشک متخصص در زمینه درمان حیوانات را می‌طلبد. اگر پرندگان توسط نیروی غیر متخصص درمان شوند، امکان بروز انواع مشکلات وجود دارد. و همچنین با توجه به حساسیت و ظرافت اندام‌های این حیوانات، درمان آن‌ها از درجه اهمیت بالایی نیز برخوردار می‌باشد.

کلینیک دامپزشکی پرندگان در تهران

امروزه تهران با توجه به وسعت زیادش خود دارای بخش‌های مختلفی است. که جابه جایی بین این بخش‌ها خود حکم یک سفر را دارد. به همین خاطر یافتن کلینیک خوب در نزدیکی خودمان یک مزیت راهگشاست. به همین خاطر شما عباراتی چون کلینیک دامپزشک پرندگان شمال تهران و دامپزشک پرندگان کرج زیاد خواهید شنید. که هر کس با توجه به محل زندگی خود گزینه مورد نظر و نزدیک و با کیفیت خود را انتخاب می‌کند.

برخورداری از لوازم پزشکی مربوطه جهت درمان پرندگان

علم دامپزشک و داروهای موجود گاهی برای درمان پرندگان کافی نمی‌باشد. و سایر تجهیزات پزشکی و دامپزشکی برای درمان پرندگان نیاز می‌باشد، که حتما باید در کلینیک دامپزشکی پرندگان منتخب شما وجود داشته باشد.

انواع خدمات نظافتی

پرندگان، علی‌الخصوص پرندگانی که در محل زندگی زیست می‌کنند، باید از تمیزی لازم برخوردار باشند. و کلینیک دامپزشکی منتخب شما علاوه بر ارائه انواع خدمات درمانی باید خدمات نظافتی نیز برای حیوانات ارائه دهد.

توجه داشته باشید که در بسیاری از مواقع درمان پرنده به نظافت برخی از اندام‌ها و قسمت‌های بدن او بسته می‌شود، به همین علت این خدمات اهمیت دارد. موضوعاتی چون جای نگهداری پرندگان اعم از اندازه و بهداشت آن مساله حیاتی است. در همین رابطه می‌توانید مقاله انتخاب قفس مناسب گنجشک سانان و طوطی سانان را مطالعه بفرمایید. تاثیر اسباب بازی بر سلامت پرندگان خانگی یک مطلب جذاب برای شما خواهد بود.

بهتر است بدانید:
دامپزشک گربه – دامپزشک سگ – دامپزشک خرگوش – کلینیک دامپزشکی تهران غرب – حمام سگ – کلینیک دامپزشکی – کلینیک دامپزشکی تهران  – بهترین کلینیک پت –اصلاح موی گربه –اصلاح موی سگ –ارایشگاه سگ – حمام گربه – واکسن گربه و سگ –آرایش و اصلاح حیوانات در تهران

6 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات