سرلاک پرندگان چیست؟

سرلاک پرنده چیست؟

افرادی که بتازگی به دنیای پرندگان وارد می‌شوند، در برابر غذا برای جوجه پرندگان دارای سوال و ابهامات خاصی هستند. یکی از مهمترین این ابهامات غذای جوجه پرنده است. که عموما برای جوجه های پرندگان سرلاک استفاده می‌شود. در ادامه به جواب سوال سرلاک پرندگان چیست؟ بطور کامل می‌پردازیم.  درسایت لبخند حیوانات به تحلیل ان می‌پردازیم.

سرلاک پرندگان چیست

جوجه پرندگان بسیار ضعیف هستند. برخی جوجه‌ها همانند قناری کاسکو و مرغ مینا بعد از تولد با چشمانی بسته هستند و بال و پری ندارند. برای جوجه‌ها دمای محیط و غذای انها بسیار اهمیت دارد. طرز غذا دادن به طوطی و دیگر پرندگان باید درست و اصولی باشد، تا پرنده دچار مشکلات گوارشی نشود.

مشاهده شده بعضی از پرندگان مادر علاقه‌ای به رسیدگی جوجه های خود ندارند و احساس مسئولیت نمی‌کنند. دراین صورت پرورش دهندگان باید برای رسیدگی و تغذیه‌ی جوجه ها اقدام کنند.

سرلاک چیست؟

سرلاک نام یکی از کمپانی های سازنده غذای ویژه‌ی کودکان زیر یک سال است. همچنین این کمپانی شیر خشک نیز تولید می‌کنند. برند سرلاک معروف‌ترین و بهترین کارخانه سازنده غذای بچه در دنیاست. غذای مخصوص جوجه پرنده را سرلاک پرنده می‌گویند. بنابراین اگر جوجه ها تنها از این طریق غذا بخورند، انهارو پرنده سرلاکی صدا می‌زنند. و از سرلاک پرندگان استفاده می‌کنند. سرلاک پرندگان چیست؟ در ادامه به معرفی سرلاک پرندگان می‌پردازیم.

در مقالات دیگری به معرفی گونه های عروس هلندی، مرغ مینا، طوطی کاسکو و طوطی ماکائو پرداختیم.

سرلاک پرندگان چگونه ساخته می‌شود ؟

سیستم گوارش پرندگان توانایی هضم لاکتوز را ندارد، بنابراین سرلاکی که برای تغذیه جوجه‌ها استفاده می‌شود، باید بدون شیر باشد و یا لاکتوز نداشته باشد. در غیر اینصورت دچار مرگ پرنده می‌شود. پرورش دهندگان حرفه‌ای نیز هستند، که از سرلاک پرندگان مخصوص استفاده می‌کنند. ترکیبات این سرلاک شامل پروتئین مواد معدنی و انواع ویتامین های لازم است. این سرلاک همچون سرلاک کودک پودری شکل است.

و هنگام استفاده باید انها را در اب حل کرد. غذاهای مختلفی برای تغذیه جوجه تولید شده است. بعضی از این غذاها ممکن است، به جوجه اسیب برساند و شما هنگام خرید از ان اگاه نباشید. بنابراین بهتر است از یک پرورش دهنده مشورت بگیرید. برای مثال غذای ویژه ی جوجه طوطی با قناری فرق دارد. و نمی‌توان غذای طوطی را به قناری داد، چون مواد متفاوتی در ان بکار رفته است.

بهترین سرلاک پرندگان موجود دربازارسرلاک پرنده چیست؟

  • اگزکت (excat)
  • پادوان (padovan)
  • راف(raff)

این برنده‌ها جزو معروف‌ترین و بهترین سرلاک پرندگان تولید شده در بازار است، که برای انواع گوناگون پرندگان عرضه شده و براساس گونه و نوع پرنده خود می‌توانید از انها استفاده کنید.

قیمت سرلاک پرندگان

قیمت سرلاک پرندگان با توجه به نوع شرکت و مقدار حجم ان اصل و تقلبی بودن آن متفاوت است. برای خرید سرلاک پرندگان مورد نظر باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید. تا از درستی قیمت و اصالت محصول مطمئن شوید.

طریقه ی مصرف سرلاک پرنده

سرلاک پرنده چیست؟

طرز استفاده با توجه به نوع پرنده فرق دارد. این عمل از حساسیت بالایی برخوردار است. اگرتازه کار هستید از افراد با تجربه مشورت بگیرید. ابتدا پودر را در اب ولرم یا اب جوش حل کنید تا حالت خمیری شود. سپس با سرنگ مخصوص پرنده ان را در دهان پرنده قرار دهید. از مقدار کم شروع کنید و کم کم به مقدار آن اضافه کنید، تا مقدار اشتهای پرنده را متوجه شوید. در مصرف سرلاک زیاده روی نکنید زیرا سبب هضم نشدن آن و مرگ جوجه می‌شوید.

شناخت بیماری های پرندگان ما در نگهداری از آنان کمک می‌کند. به این منظور مقالات ایدز پرندگان چیست؟، مدفوع آبکی در پرندگان، پرکنی در پرندگان و عدم تعادل در پرندگان زینتی می‌توانند برایتان مفید باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت پرندگان و واگذاری و درمان انها می‌توانید به سایت لبخند حیوانات مراجعه کنید.

11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات