انتخاب اسم مناسب برای سگ و گربه

سگ و گربه

انتخاب اسم مناسب برای سگ و گربه می توانید به کلینیک لبخند حیوانات مراجعه نمایید.

هنگامی که شما سرپرستی حیوانی (مثل: سگ و گربه) را قبول میکنید باید برای حیوان خانگی خود اسم مناسب انتخاب کنید. بعضی از صاحبان سگها به اسامی مرتبط به کشور مبدا نژاد سگ علاقه مند هستند و معمولا نام سگ خود را بر این اساس انتخاب میکنند.

بعضی از صاحبان نیز، بر اساس ظاهر و یا شخصیت توله سگ خودشون اسم مناسب انتخاب میکنند. شاید شماهم میخواهید بر اساس علاقه خودتون نام حیوان خودتون رو انتخاب کنید.

انتخاب اسم مناسب برای سگ و گربه یکی از کارهای مهم به شمار میرود. دقیقا مثل اسم کودکان محبوبیت نام سگ و گربه ها نیز بالا پایین میشود.  از موضوعات مورد علاقه برای نام گذاری حیوانات خانگی میتوان به (غذا، نوشیدنی و فرهنگ) اشاره کرد.

به عنوان مثال در سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ در اسامی که مضمون آنها غذا بود ۳۷ درصد افزایش پیدا کرد. همچنین تعداد سگ هایی که برگرفته از شخصیت های فیلم نام گذاری شده اند در سال پس از اکران فیلم ۹۰۰ درصد افزایش یافت. جالب است بدانید که حداقل ۲۰% از سگ و گربه ها نام انسانی دارند.

انتخاب اسم مناسب برای سگ و گربه

نکات مهم برای انتخاب اسم مناسب

در این قسمت نکات مهمی برای انتخاب اسم مناسب برای سگ و گربه ذکر شده است که میتواند به شما در انتخاب اسم مناسب برای سگ و گربه خانگی خودتان کمک بسزایی کند. نکات به شرح زیر است:

  • چند روزی به حیوان خانگیتان دقت کنید و ببینید آیا شخصیت اون به طور طبیعی (ناخودآگاه) اسمی را به ذهن شما می اندازد یا خیر
  • از اسامی کوتاه برای نام گذاری حیوان خانگی خود استفاده کنید گفتن اسم های کوتاه راحت تر بوده و حیوان خیلی راحت به نام خودش واکنش نشان میدهد.
  • اسم هایی را در نظر بگیرید که با حروف بی صدای سخت شروع بشود و با حروف صدا دار تمام شود که حیوان بهتر بتواند آن را بشنود
  • از نام هایی که شبیه نام اشیاء و یا افراد خانه هستش استفاده نکنید چون باعث گمراه شدن حیوان میشود.
  • نام مدنظرتان را مکررا امتحان کنید و بررسی کنید که اگر نام مناسبی نیست از نام دیگری استفاده کنید. چون نام انتخابی شما قرار است یک عمر ماندگار بماند.
  • از نام های مثبت استفاده کنید چرا که وقتی حیوان اسم خودش را میشنود در ادامه هرچه بشنود میداند که در ارتباط با او هستش.

نام گذاری مناسب سگ

نکات مهم در نام گذاری سگ ها

برای انتخاب اسم مناسب برای سگ ها نکات زیادی وجود دارد که ما در این بخش به صورت خلاصه و دسته بندی شده به آنها می پردازیم. برای انتخاب اسم برای سگ باید:

  • به نژاد سگ خانگیتان توجه کنید:

اگر نژاد سگ شما از نژادهایی مثل هاسکی هست میتوانید از اسامی اصیل و سنگین استفاده کنید. پس از انتخاب اسامی که برای توله سگ ها و سگ های نژاد کوچک خودداری کنید. و همچنین برای سگ های نژاد کوچک از اسم هایی متناسب با خودشان استفاده کنید.

  • به جنسیت سگ خانگیتان توجه کنید:

شما باید متناسب با جنسیت سگتان نام مناسب برای او انتخاب کنید. در صورتی که سگ شما ماده باشد باید یک نام مونث و اگر سگ شما نر باشد باید از اسم مذکر استفاده کنید.

  • اسم متناسب با ظاهر سگتان انتخاب کنید:

برای اینکه بتونید نام مناسب سگتان انتخاب کنید میتونید به ویژگی های ظاهری سگتان توجه کنید مثل: رنگ بدن، ویژگی های خاص، جنس مو و … تمامی این ویژگی ها میتواند تاثیر خوبی در نام گذاری مناسب برای حیوان داشته باشند.

4 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات