آرایشگاه گربه در شهران

گربه زیبا

 آرایشگاه گربه در شهران در سایت لبخند حیوانات

آرایشگاه گربه در شهران یکی از مجهز ترین و به روز ترینها در ایران است. اکثر افراد که صاحب گربه هستند و یا میخواهند صاحب گربه بشوند، شاید هیچوقت به ذهنشون نرسه که گربه خانگی خودشون رو تمیز کنند و یا به آرایشگاه گربه ببرن. این افراد وقتی میبینن که این حیوانات هر روز ساعاتی رو برای نظافت خودشان وقت صرف میکنند حتما همیشه تمیز هستند. در واقع گربه ها وقتی خودشون رو لیس میزنند زبانشون به پوستشون نمیرسه. حین انجام همین کار کلی از موهاشون رو میخورن. و این موها داخل معده حیوون جمع میشه که معمولا با یک سرفه این موها بیرون میاد. اما در بعضی اوقات ممکنه این موها از داخل معده گربه ها بیرون نیاد و براشون مشکلات خطرناکی به وجود بیاره که نیاز به جراحی دارن مثل انسداد روده.

با مراجعه به آرایشگاه گربه در شهران و دریافت برنامه نظافت منظم این مشکلات خیلی کمتر میشه. و مسئله گره خوردن موهای گربه کاملا رفع میشود.

آرایشگاه گربه 

چرا باید حیوونم رو به آرایشگاه گربه در شهران ببرم؟

جالبه بدونید که یک گربه خانگی حدودا ۱۳۰ هزار تار مو روی بدنش داره. خوبه که ما توی نظافت به گربه خونگیمون کمک کنیم. برای نژادهای مو بلند برس کشیدن منظم برای گربه نیاز هستش. وگرنه موهای حیوون خیلی زود گره میخورن. که گره خوردن موها در گربه ها باعث ناراحتی و یا درد در حیوون میشه. با مراجعه به آرایشگاه گربه در شهران میشه خیلی زود به بیماری ای که گربه شما به آن دچاره و اذیت میشه رو پی برد و زودتر بهش کمک کرد.

آرایشگاه گربه (2) 

 خدمات آرایشگاه گربه در شهران

رسیدگی به موهای گربه های خانگی داستان خاص خودش رو داره. موهای گربه ها به رسیدگی منظم نیاز داره. بهترین جا برای رسیدگی به موهای حیوون خونگیتون آرایشگاه گربه در شهران هستش. که انواع و اقسام خدمات رو برای نظافت و بهداشت گربه خونگیتون ارائه می دهد. علاوه بر پیرایش موهای گربه نظافت گربه هم آداب و روش خاص خودش رو داره مخصوصا هنگام حمام کردن گربه و یا کوتاه کردن ناخن های اون. پیشنهاد ما به شما این است که نظافت گربه خودتون رو به آرایشگر گربه با تجربه و حرفه ای بسپارید تا برای گربه خانگی شما مشکلی پیش نیاید.

 

  •  برس کشیدن موی گربه ها

برس کشیدن موهای گربه یکی از ضروری ترین کارهاست. این کار برای جدا کردن موهای مرده از بدن گربه ها انجام میشود. در بعضی از گربه ها که موهای بلندی دارند به اصطلاح نژادهای مو بلند ممکن است هر روز نیاز به برس کشیدن داشته باشند. فروشگاه هایی که لوازم حیوانات خانگی (pet shop) ارائه میدهند انواع برس برای گربه ها را دارند. یکی از ضروری ترین لوازم برای گربه ها همین برس مو هستش.

 

  • آرایش موی گربه ها

همه ما میتونیم موهای گربمون رو برس بزنیم. ولی در بعضی اوقات موهای گربه خونگیمون جوری گره میخوره که به همین راحتیا نمیشه گره رو بازش کرد. در اینجور مواقع به کوتاه کردن موهای حیوون نیاز میشه. از طرفی نژادهای مو بلند باید مدام کوتاه و مرتب بشن. علی الخصوص در فصل گرم سال. در بعضی از نژادهای مو بلند ممکنه بین انگشتاشون هم مو دربیاد که باید این موها اصلاح بشوند.

کوتاه کردن موی گربه ها اونقدرا هم ساده نیست. علاوه بر دردسرهای خودش و احتمال زخمی شدن حیوون یکسری ریزه کاری های فنی هم داره. به عنوان مثال خود شما این نکته رو میدونستین که در نزدیکی قسمت پشت پاها و نزدیک پنجه های گربه موهای خاصی هستند که دقیقا مثل سیبیل حیوون حسه لامسه دارند و نباید کوتاه بشوند؟

در این موقع است که آرایشگاه گربه به دردمون میخوره. مثلا آرایش گربه پرشین رو بهتره که به متخصصین آرایشگاه گربه در شهران بسپاریم.

آرایشگر گربه

تازه سرپرست گربه شدی؟

اگر تازه سرپرست گربه شدی باید این رو بدونی که اصلاح موهای گربه و مواردی که به اون مربوط میشه تنها بخشی از کارهایی است که باید برای نگهداری از گربه انجام بدی. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه میتونی به کلینیک دامپزشکی لبخند حیوانات مراجعه کنی و یا اینک از متخصصین ما در کلینیک مشاوره دریافت کنی.

شستشو گربه در آرایشگاه گربه در شهران

  • شستشو و حمام کردن گربه

شستشو و حمام کردن گربه ها یکی دیگر از کارهایی است که در آرایشگاه گربه انجام میشود. همه ما میدونیم که گربه از آب بدشون میاد به همین دلیل شستن گربه ها می تونه برای شما دردسر ساز باشه. اما متخصصین آرایشگاه گربه در شهران بلد هستند که چطوری حیوون رو بشورن که حیوون از حمام کردن لذت هم ببره.

آرایشگر گربه کار خودش رو آروم و بدون عجله انجام میده که گربه دچار ترس نشه. میدونه چطوری با دستش حیوون رو داخل آب نگه داره که احساس امنیت داشته باشه. برای اکثر گربه ها مشکلی ایجاد نمیشه ممکنه بعضی هاشون اصلا به آرایشگر اجازه نده که حمومش کنه. در این مواقع آرایشگر برای حیوون هایی که این مشکل را دارند از محصولات تخصصی استفاده میکند. به این نکته باید توجه داشت که هر گربه ای نیاز به حمام کردن نداره و نباید حمومش کرد.

 

  • پیدا کردن انگل های موذی در بدن گربه

یک مشکل دیگه ای که ممکنه برای هر گربه ای پیش بیاد آلوده شدن به انگل های خارجی مثل کک و کنه است. آرایشگر موهای حیوون رو با دقت نگاه میکنه تا مطمئن بشه مشکلی در کار نیست. در بعضی از مواقع آرایشگر گربه در صورت لازم از شامپوها و یا داروهای ضد انگل استفاده میکند تا انگل های خارجی رو از بین بروند.

نظافت ناخن آرایشگاه گربه در شهران

  • مراقبت از ناخن های گربه

کوتاه کردن و کوتاه نگه داشتن ناخن های گربه یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام بشه. البته کار بسیار حساسی هم هستش. چون فقط باید قسمت مرده ناخن رو کوتاه کرد. اگر بیش از حد پایین بریم اعصاب و رگ های حیوون بریده و باعث درد و خونریزی میشود. در اکثر گربه ها رنگ قسمت زنده ناخن گربه صورتی رنگ و قابل تشخیص است. اما در گربه های سیاه چون تمام ناخن تیره است تشخیص قسمت مرده یکم سخت میشه.

اگر ناخن های گربه مرتبا کوتاه نشه قسمت زنده ناخن بزرگ تر میشود. اما با کوتاه کردن به موقع این اتفاق نخواهد افتاد.

 

  • تشخیص بیماری های پوستی و…

آرایشگر حرفه ای مدام با گربه ها سر و کار داره و بهتر از ما میتونه علائم غیر عادی رو تشخیص بده. پس بدن حیوون رو کامل بررسی میکنه تا اگر مشکل پوستی مثل (توده و برامدگی غیر عادی، خشکی پوست و زخم و یا مشکلات مو) وجود دارد سریع رفع بشه.

 

  • تمیز کردن گوش حیوون

گربه ها نمیتونن خودشون گوششون رو تمیز کنند. آرایشگر گربه علاوه بر نظافت، قسمت های داخلی و خارجی گوش رو بررسی میکنه تا مشکلی نباشه. مشکلاتی که برای گوش گربه ممکنه پیش بیاد:

  • بوی بد
  • سرخی
  • تورم
  • خون ریزی
  • بیرون آمدن ترشحات
  • جمع شدن مواد خارجی در گوش
  • جمع و یا سفت شدن موی گوش
  • کچلی نقطه ای
بهتر است بدانید:
دامپزشک گربه – دامپزشک سگ – آرایشگاه گربه  – دامپزشک خرگوش – شماره دامپزشک گربه  – دامپزشکی گربه در تهران – کلینیک دامپزشکی تهران غرب – حمام سگ – کلینیک دامپزشکی – کلینیک دامپزشکی تهران –آدرس دامپزشکی تهران – بهترین کلینیک دامپزشکی تهران – سایت دامپزشکی – دامپزشک پرندگان –دامپزشک پرندگان تهران – دامپزشکی سگ و گربه –شماره دکتر سگ –دکتر سگ در تهران – بهترین کلینیک پت –اصلاح موی گربه –اصلاح موی سگ –ارایشگاه سگ – حمام گربه  – واکسن گربه و سگ –آرایش و اصلاح حیوانات در تهران – آرایشگاه گربه در شهران

10 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات