آرایشگاه سگ در پیروزی

عکس آرایشگاه سگ

آرایشگاه سگ در پیروزی

آرایشگاه سگ در پیروزی یک پیرایشگاه حرفه ای برای ساکنین پیروزی تهران است.و اما نظافت و بهداشت سگ های خانگی یکی از مباحث بسیار مهم است. بهداشت و تمیزی سگ های خانگی خیلی مهم هستش هم برای خود حیوان و هم برای محیط خانه خودمان. سگ ها حیوانات بازیگوشی هستند که عاشق دویدن ، کنجکاوی ، بازی کردن و کثیف شدن هستند.

باید به این نکته توجه کنیم که نظافت و بهداشت سگ های خانگی فقط شستن حیوان نیست و اقدامات دیگری نیاز است. شاید شما تجربه کافی در این زمینه را نداشته باشید پیشنهاد ما این است که برای راحتی خودتان حیوان خود را به دستان توانمند متخصصین آرایشگاه سگ در پیروزی بسپارید.

در کلینیک دامپزشکی لبخند حیوانات خدماتی از جمله آرایش و نظافت سگ های خانگی و … ارائه میشود. شهروندان تهرانی علی الخصوص ساکنین منطقه پیروزی میتوانید حیوان خودتون رو برای آرایش و نظافت به آرایشگاه سگ در پیروزی بیاورید. و خودتون رو از دردسرهای نظافت کردن سگ خانگیتان خلاص کنید.

 

این کار شما باعث میشود که نگهداری سگ خانگی شما برای شم آسون تر بشود. انجام نظافت حرفه ای آرایشگاه سگ در پیروزی لذت و شادابی را برای حیوان خانگیتان به ارمغان می آورد. همچنین در وقت و انرژی خودتان صرفه جویی میکنید و میتوانید به کارهای دیگتون رسیدگی کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از سگ ها خیلی بازیگوش و شیطون و پر انرژی هستند و موقع نظافت دردسر درست میکنند. برای اینک حیوون خونگیتون حموم لذت بخشی داشته باشه میتونید حیوون خودتون به آرایشگاه سگ در پیروزی مراجعه کنید.

نکته دیگری در مورد بهداشت و نظافت سگ های خونگی این است که از تولگی موهای سگتون رو برس بکشید. این کار باعث میشه که سگ شما نسبت به آرایشگر حساسیت نداشته باشه.

 

آرایشگاه سگ در پیروزی

 

چه زمانی به آرایشگاه سگ مراجعه کنیم؟

اکثرا توصیه ما این است که تقریبا ماهی یک بار حیوون خونگیتون رو برای نظافت به آرایشگاه سگ ببرید. البته باید به نسبت نژاد سگ ، نوع موها و حتی بلندی یا کوتاهی موهای حیوون اونو به آرایشگاه سگ ببرید. میتونید برای اینک موهای حیوون گره نخوره توی خونه نریزه و باعث اذیت و آزار حیوون هم نشه، هفته ای یک بار بین جلسات آرایشگاه به موهای حیوون برس بکشید.

نژادهای مختلف با توجه به شرایطشون باید هر چند وقت یکبار به آرایشگاه سگ مراجعه کنند.

 

آرایشگاه سگ

 

آرایشگاه سگ در پیروزی چه خدماتی ارائه میدهد؟

عموما خدماتی که آرایشگاه سگ در پیروزی ارائه میدهد به شرح زیر است:

  • برس زدن موها ، حمام و شستن حیوان ، خشک کردن و در صورت نیاز به کوتاه کردن موها اصلاح سگ
  • تمیز کردن و شستشوی گوش های حیوان و بررسی علائم عفونت های احتمالی، خشک کردن ، کوتاه کردن و یا تراشیدن موهاشون بسته به نیاز حیوان و سلیقه شما
  • اگر لازم باشد کوتاه کردن موی بالای چشم ها ، کف پاها و نوک گوش ها انجام میشود
  • درصورت نیاز و تمایل شما آرایش موی سگ
  • مسواک زدن برای سگ
  • کوتاه کردن ناخن سگ: این کار به شدت کار حساسی هستش و اگر درست و با ناخن گیر سگ انجام ندین باعث خونریزی و درد میشود.

 

 

مزایای مراجعه به آرایشگاه سگ چیست؟

همانطور که میدونید نظافت سگ میتونه یک کار پیچیده بشود به همین دلیل سپردن نظافت حیون خونگیمون به آرایشگاه سگ در پیروزی مزایای زیادی داره:

  • صرفه جویی در وقت
  • صرفه جویی در انرژی
  • آرامش حیوون موقع نظافت
  • داشتن ابزار حرفه ای برای انجام نظافت حیوون

 

  • ابزار حرفه ای برای نظافت حیوون

آرایشگرها معمولا وسایل حرفه ای برای نظافت حیوون دارن که تو خونه های ما پیدا نمیشن. مثلا قیچی و برس‌های مخصوص (البته میشه با ماشین موهای حیوون رو کوتاه کرد) و میز برای آرایش سگ که می‌تونن برای همه جور سگ بزرگ یا کوچیک تنظیمش کنن. همین‌طور شامپوهای مخصوص برای سگ‌هایی که مشکلات مختلفی مثل التهاب، حساسیت یا انگل پوستی دارند. اگه می‌خوای بدونی سگ‌ها به چه وسایلی برای مراقبت و نگهداری احتیاج دارن، مطلب وسایل سگ رو از دست نده!

  • داشتن مهارت برای نظافت سگ

آرایشگرهای حرفه ای و باتجربه برای نظافت سگ آموزش دیدن و تمام قلق های کار رو بلدن. مثلا اگه سگ‌تون موقع نظافت بیش از حد مضطرب بشه بهتون اجازه نمی‌ده تمیزش کنین، آرایشگر ها می‌تونن با استفاده از داروهای آرام ‌بخش این مشکل رو به راحتی حل کنن. که ما این کار رو نمیتونیم انجام بدیم چرا که تجربه کافی در این زمینه نداریم.

آرایشگر ممکنه متوجه یک آسیب دیدگی مخفی یا توده غیر عادی زیر پوست بشه و بهتون بگه که باید حیوون رو پیش دامپزشک ببرین. همچنین آرایشگر سگ موهای سگ شما رو به هر مدلی که دوست داشته باشین پیرایش میکنند.

 

آرایشگاه سگ در پیروزی 2

 

  • انجام قسمت چندش آور نظافت سگ

برداشتن کک و کنه از بدن سگ، شستن سگی که توی گل یا زباله‌ها افتاده و یا تمیز کردن غده مقعدیش کارهای چندان خوشایندی نیستند. در این‌جور مواقع آرایشگر های آرایشگاه سگ در پیروزی می‌تونن به دادمون برسن . مخصوصا بعضی از سگ ها در مواقع حمام کردن یک مقدار عصبی و بی قرار هستند. در اینجور مواقع نظافت سگ سخت میشود. با کمک گرفتن از آرایشگر سگ انجام این کار راحت تر میشود و ممکن است آرایشگر برای حمام کردن سگ از مواد و یا دارو  برای آرام کردن حیوان استفاده کند.

  • تشخیص و برطرف کردن انگل‌های پوستی

آرایشگر با تجربه و حرفه ای بلافاصله متوجه می‌شه که سگ شما دچار بیماری انگل هست یا نه، در حالی که ممکنه حتی خودتون هم از این جریان خبر نداشته باشین.  کک‌ها موقع حمام کردن سگ از بین می‌رن و کنه‌ها هم موقعی که حیوون در حال خشک شدنه برداشته می‌شنکک و کنه ها حیوانات رو اذیت میکنند و ممکن است به بدن انسان نیز منتقل بشوند.

  • خالی کردن کیسه مقعدی سگ

معمولا غده مقعدی سگ به خاطر فشاری که مدفوع بهش وارد می‌کنه خالی می‌شه، ولی اگه مدفوع خیلی نرم باشه ممکنه این اتفاق نیفته. آرایشگر می‌تونه خالی کردن کیسه مقعدی سگ رو هم براتون انجام بده. اگر کیسه  مقعدی حیوان کاملا تخلیه نشود از خود بو تولید میکند. این بو شبیه بوی ماهی است و میتواند حیوان رو اذیت کنه.

 

بهتر است بدانید:
دامپزشک گربه – دامپزشک سگ – آرایشگاه گربه  – دامپزشک خرگوش – شماره دامپزشک گربه  – دامپزشکی گربه در تهران – کلینیک دامپزشکی تهران غرب – حمام سگ – کلینیک دامپزشکی – کلینیک دامپزشکی تهران –آدرس دامپزشکی تهران – بهترین کلینیک دامپزشکی تهران – سایت دامپزشکی – دامپزشک پرندگان –دامپزشک پرندگان تهران – دامپزشکی سگ و گربه –شماره دکتر سگ –دکتر سگ در تهران – بهترین کلینیک پت –اصلاح موی گربه –اصلاح موی سگ –ارایشگاه سگ – حمام گربه  – واکسن گربه و سگ –آرایش و اصلاح حیوانات در تهران – آرایشگاه گربه در شهران

6 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات