جشن کریسمس دلچسب همراه با پت

خطرات کریسمس برای حیوانات خانگی

سلام! در هنگام شادی و کریسمس، تجربه‌ای شاد و لحظات شیرین برای انسانهاست، اما برای حیوانات خانگی، ممکن است خطرناک باشد. برای اینکه بتوانید خاطراتی خوب و لحظاتی دلچسب را در کنار پت شاپ خود تجربه کنید، مطالعه مقاله جشن کریسمس دلچسب همراه با پت برایتان مورد نیاز است. لبخند حیوانات به عنوان یک کلینیک دامپزشکی در غرب تهران در کنار جشن های مختلف در کنار شما عزیزان است.

جشن کریسمس و سگ و گربه ها

جشن کریسمس و سگ و گربه ها

درخت کریسمس و پت ها

برای گربه‌ها و سگ‌های کوچک، درخت کریسمس یک نوآوری جالب در اتاق نشیمن است. آنها عاشق اکتشاف در هر جایی هستند و اغلب سعی دارند به شاخه‌ها و چیزهایی که برای آنها مناسب نیست، دست بزنند و واردش بشوند. این موضوع ممکن است خطرناک باشد.

مطمئن شوید که درخت به خوبی در یک پایه سنگین قرار گرفته باشد و به دیوارها نیز بچسبانید. اغلب درخت کریسمس به دلیل پریدن گربه‌ها یا سگ‌ها افتاده است. و این موضوع باعث مخاطراتی برای پت شما و لوازم زینتی شما خواهد شد. توجه: آب خوردن زیر درخت می‌تواند برای حیوانات به دلیل وجود لوازم تزئینی ریز و وجود ریسه برق بسیار خطرناک است .

تزئینات درخت کریسمس برای حیوانات خانگی

تزئینات شیشه ای و بطری های کریستالی همیشه برای حیوانات خانگی خطرناک هستند. خطرهای شکستن، بلعیدن و مسموم شدن همراه آنها خواهد بود. به این خاطر که به خاطر شکل جذاب، رنگ های اغوا کننده و حالت بازتابی برای حیوانات حکم اسباب بازی را دارند. تزئینات شیشه‌ای به سهولت می‌توانند شکسته شوند و به حیوانات آسیب بزنند. تزئینات چوبی و طبیعی برای حیوانات کمتر خطرناک هستند.

شمع‌های تزئینی

بازی حیوانات نزدیک به درخت کریسمسی که با شمع‌های روشن است ممکن است به سادگی منجر به آتش سوزی شود یا حتی به آسیب جانی حیوانات. لطفاً به جای شمع‌های موم، از چراغ‌های LED استفاده کنید. با این حال، خطر وجود دارد که حیوان به سیم برق بخورد. به همین دلیل، هیچ وقت حیوانات خود را با درخت کریسمسی تنها نگذارید.

تزئینات موجود برای جشن کریسمس

ریبون‌ها و گره‌ها: ریبون‌ها و گره‌ها جذابیت بزرگی برای حیوانات بچه و گربه‌های بزرگ دارند. خطر خفه شدن موجود نباید دست کم گرفته شود. و اگر بخش‌هایی بلعیده شوند. ممکن است به مشکلات روده‌ای منجر شود. که حتما باید بعد از بلعیدن به دامپزشک مراجعه کنید.

روغن‌های عطری: روغن‌های عطری می‌توانند منجر به مسمومیت پت شوند. مراقب باشید که چراغ‌های روغن در دسترس حیوانات نباشد و هیچ‌وقت حیوانات را در اتاقی با یک چراغ روغنی یا شمع تنها نگذارید. همچنین به یاد داشته باشید که حس بوی حیوانات از ما انسانها حساس‌تر است. آنچه ما ممکن است به عنوان لذت‌بخش تشخیص دهیم، ممکن است به حیوانات زحمت آور باشد. پس نسبت به شمع های معطر در برابر حیوانات حواستان باشد.

مخاطرات جشن کریسمس برای پت

مخاطرات جشن کریسمس برای پت

شام جشن کریسمس و پت

غذای شب مراسم های کریسمس ممنوع برای حیوانات: غذاهای مهمانی ها و جشن های ما برای حیوانات ممنوع هستند. برای حیوانات خانگی که بصورت آزادانه از فضای خانه خارج می‌شوند. سطل‌های زباله داخل حیاط یا بیرون که حاوی استخوان‌های کبابی یا معطر و باقیمانده‌های غذاهای خوشمزه باید به خوبی مهر و موم شوند یا در جایی خارج از دسترس نگهداری شوند تا حیوانات نتوانند آنها را نوش جان فرمایند. مشکلات جدی گوارشی و حتی آسیب‌های روده‌ای، بسیاری از دارندگان حیوانات خانگی را در ایام تعطیلات به اورژانس دامپزشکی هدایت کرده است.

مکمل‌های حیوانات خانگی

در فروشگاه‌های حیوانات خانگی در کریسمس مکمل‌های خوشمزه برای حیوانات خانگی عرضه می‌شود. بعضی از مکمل ها در کنار مولتی ویتامین که سبب بهبود عملکرد ارگان های بدن پت می‌شود، حکم تشویقی برای آنها را دارند. اگر می‌خواهید عزیزتان را شاد کنید، بهتر است محصول طبیعی با محصولات درجه ۱ خریداری کنید. حیوانات شما همیشه به توجه، بازی و یک پیاده‌روی طولانی علاقه نشان خواهند داد  و این موضوع سبب سلامتی و بهبودی خلق و خوی او خواهد شد.

شکلات خطری برای بیشتر حیوانات خانگی

متاسفانه خطر مصرف شکلات برای حیوانات هنوز به‌طور کامل ارزیابی نشده است. بیشتر شکلات‌ها حاوی تئوبرومین هستند، یک ماده که برای سگ‌ها و گربه‌ها ممکن است مرگبار باشد.

با اتخاذ این تدابیر، می‌توانید فصل تعطیلات را با آرامش و شادی برای خود و حیوانات محبوبتان تجربه کنید. به یاد داشته باشید که یک مقدار احتیاط در کنار جشن کریسمس برای خانواده ها در کنار پت های مختلف می‌تواند برای ما به ارمغان آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات